• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
31 augustus 2021

Aanmeldformulier Evenementenkalender 2022

Bent u van plan om in 2022 een evenement in Dordrecht te organiseren? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan het aan het evenementenbureau. Jaarlijks maken zij een overzicht van...
Nieuws
12 augustus 2021

Nielson nieuwe interactieve gids voor Dordrecht

Dordrecht Marketing & Partners heeft in samenwerking met singer-songwriter Nielson en Chateau een nieuwe interactieve video gerealiseerd om het bezoekers en bewoners nog makkelijker te maken om de mooiste plekjes in de...
Corporate
22 juli 2021

Vacature: Campagne Marketeer gezocht!

Dordrecht, bijzonder dichtbij: op deze manier profileren we de stad en verleiden we bezoekers en bewoners om al het moois wat Dordrecht te bieden heeft te komen (her)ontdekken. En wij van...