• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
14 september 2023

75 bijzondere monumenten openden hun deuren

De Open Monumentendagen zijn ieder jaar bij uitstek een mooi moment voor een breed publiek van bezoekers uit de stad, de regio en heel Nederland om de historische binnenstad van Dordrecht...
Nieuws
14 september 2023

Dordrecht in VAB-magazine

Dordrecht heeft een mooie Publireportage in de september-oktober editie van het VAB-magazine. De VAB is het Belgische equivalent van de ANWB en het VAB Magazine heeft gemiddeld 519.700 lezers per nummer....
Nieuws
14 september 2023

Waterexperience

Deze week is de campagne gestart van de digitale beleving NL Waterland 1.0 met name in Vlaanderen en Duitsland. Dordrecht Marketing & Partners is trots dat de jarenlange samenwerking met het...