• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...
Nieuws
23 juli 2024

Citydressing in Dordrecht

Dordrecht Marketing & Partners zet zich in om de stad te promoten onder (potentiële) bewoners, bezoekers en bedrijven. Een belangrijk onderdeel hiervan is het visueel aantrekkelijk maken van de stad door...
Nieuws
23 juli 2024

Dordrecht kleurt geel

Op dinsdag 13 augustus is Dordrecht het startpunt voor de tweede etappe van dit prestigieuze evenement. Onze stad bereidt zich voor op deze historische dag en kleurt in rap tempo geel....