• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
24 november 2022

Toolkit Dordtse December Dagen

Van 9 december t/m 8 januari is het weer tijd voor de Dordtse December Dagen. Naast de lichtjestour van Dwaalspoor is het programma dit jaar completer dan ooit tevoren: Winterpleinen met...
Toerisme
10 november 2022

Succesvolle najaarscampagne

Na een succesvolle voorjaarscampagne, is Dordrecht Marketing & Partners dit najaar gestart met een landelijke imagocampagne. ‘Dordrecht (her)ontdekken’ is dit keer het thema voor deze landelijke najaarscampagne. In Dordrecht kun je blijven...
Evenementen
08 november 2022

Extra exposure tijdens Dordtse Decemberdagen

De Dordtse Decemberdagen komen er weer aan en dit jaar wordt het nog indrukwekkender dan vorig jaar. Van 9 december t/m 8 januari wordt de stad prachtig aangelicht en zijn er...