• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
20 maart 2023

Riviercruises komen weer

Kinderdijk verwacht dit jaar rond de negenhonderd riviercruiseschepen. Daarmee is het aantal weer bijna op het niveau van vóór corona, toen ruim achthonderd schepen aanmeerden. Ook in Dordrecht komt het cruisetoerisme...
Evenementen
01 maart 2023

Sponsorbijdrageregeling ‘Dordrecht & Water’ opnieuw van start

Het Havenbedrijf Rotterdam (HbR) beheert de zeehaven in Dordrecht. Sinds 2017 heeft HbR met Dordrecht Marketing & Partners een sponsorovereenkomst om de maatschappelijke betrokkenheid van HbR in Dordrecht te onderstrepen.   Het...
In de media
27 februari 2023

Dordrecht als tip op HLN.Be

De website Het Laatste Nieuws (HLN.be) van onze zuiderburen België is een goedbezochte nieuws website. De sociale media accounts hebben een groot bereik met 199.000 volgers op Instagram en 995.000 op...