• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse...
Cultuur
25 juli 2024

Hét nieuwe cultuurkanaal van Dordrecht!

De gemeente Dordrecht, cultuurorganisaties uit Dordrecht en Dordrecht Marketing & Partners hebben de handen ineengeslagen om het diverse aanbod van de stad en cultuuragenda nog beter bekend te maken. Sinds het...
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...