• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
04 juni 2022

Ed Aldus “weerbewaker” voor Dordtse evenementen

Al voor de coronaperiode speelden weersinvloeden en het weer in toenemende mate een rol bij de organisatie van evenementen en de veiligheid van het publiek. Het Evenementenbureau van Dordrecht Marketing &...
Evenementen
24 mei 2022

Dordt in Stoom zit erop

Naar schatting meer dan een kwart miljoen bezoekers bezochten het afgelopen weekend Dordt in Stoom. De vrijdag, zaterdag en zondag gingen het Dordtse centrum en een stukje Biesbosch even flink terug...
Binnenstad
19 mei 2022

Promotie koopavond

Vanaf donderdag 19 mei wordt de  koopavond in Dordrecht extra gepromoot. POBD en Dordrecht Marketing & Partners hebben voor de komende periode een campagne opgezet om de koopavond een impuls te...