• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
12 januari 2022

Dordrecht wordt Antwerpen

Dordrecht wordt Antwerpen! Het bestuur van de POBD (Promotie Ondernemers Binnenstad Dordrecht) is woensdag 12 januari een actie gestart. Heel veel straten in de binnenstad veranderen in Antwerpen. De boodschap van...
Nieuws
23 november 2021

Dordrecht in top 10 van meest aantrekkelijke gemeenten

Dordrecht stijgt door in de lijst van meest aantrekkelijke gemeenten om in te wonen. In de nieuwste ‘Atlas van Gemeenten’ staat Dordt met stip op de zevende plek. Vorig jaar moest...
Nieuws
26 oktober 2021

Toerisme Nota aangeboden aan Kamercommissie

Vijftien Nederlandse destinatie- en citymarketingorganisaties bieden vandaag voorstellen voor een gezonde toekomst van het toerisme aan de Kamercommissie voor Economische Zaken & Klimaat aan. Wat is er nodig om toerisme en...