• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Corporate
22 juli 2021

Vacature: Campagne Marketeer gezocht!

Dordrecht, bijzonder dichtbij: op deze manier profileren we de stad en verleiden we bezoekers en bewoners om al het moois wat Dordrecht te bieden heeft te komen (her)ontdekken. En wij van...
Evenementen
16 juli 2021

Dordrecht óók evenementenstad tijdens Corona

Ondanks de onzekere tijden en de steeds veranderende maatregelen die de COVID-pandemie met zich meebrengt, hebben er gelukkig toch evenementen doorgang kunnen vinden in Dordrecht. Zo vonden er tijdens het Bachfestival...
Evenementen
10 juni 2021

De Dordtse Decemberdagen vervangen opnieuw de Kerstmarkt Dordrecht

De feestmaand december krijgt in Dordrecht ook dit jaar een bijzondere uitstraling. Onder de noemer Dordtse Decemberdagen zijn er verschillende activiteiten om de binnenstad extra sfeer te geven. Het is de...