• Toerisme
  • 18 mei 2021

Nederland heeft alles!

Dordrecht Marketing & Partners is dit jaar partner in de speciale NBTC-campagne Nederland heeft alles. Deze campagne is in het leven geroepen om te voorzien in de vraag naar dagjes uit in eigen land.

Een onderdeel van de campagne is een influencer campagne op Facebook en Instagram met BN’ers Nicolette van Dam en Bas Smit, samen goed voor ruim 1,7 miljoen volgers. Er worden per provincie een select aantal steden en regio’s bezocht. Op dinsdag 18 mei was ook Dordrecht aan de beurt.

Benieuwd naar de ervaring van Bas en Nicolette? Bekijk dan onze Facebook-pagina of Instragram-account.

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
15 februari 2024

Succesvolle Event Talk

Afgelopen donderdag, 8 februari 2024, vond de allereerste editie van Event Talk plaats! Deze informatieve avond werd georganiseerd door Gemeente Dordrecht, Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid en Dordrecht Marketing & Partners én evenementenorganisatoren...
Evenementen
08 februari 2024

Bomvolle evenementenkalender 2024

Ook dit jaar staat de stad weer bol van de evenementen. Vol trots presenteren wij de evenementenkalender 2024 van onze prachtige stad. De kalender toont een scala aan evenementen, festivals, activiteiten...
Corporate
29 januari 2024

Minisymposium evenementen

Vorige week vond in de Noorderkerk in Sneek het minisymposium ‘Súdwest-Fryslân, aan de slag met evenementen’ plaats. Tijdens deze avond was Gerben Baaij, directeur Dordrecht Marketing & Partners één van de...