• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Corporate
07 februari 2025

Nieuwe directeur Dordrecht Marketing & Partners Dave Geensen gestart.

In de eerste week van februari is Dave Geensen (46) aan de slag gegaan als directeur-bestuurder bij Dordrecht Marketing & Partners. Hij nam daarmee de functie over van Gerben Baaij, die...
Binnenstad
03 februari 2025

Verkiezing Leukste winkel van Nederland

Dordrecht Marketing & Partners feliciteert de Dordtse winkel Get Back Music met de hoofdprijs in de categorie Media en Entertainment bij de verkiezingen van Leukste Winkel van Nederland. Wat een geweldige...
Binnenstad
03 februari 2025

Dordtse Decemberdagen 2024

De Dordtse Decemberdagen, georganiseerd door DM&P in samenwerking met het Binnenstadsbedrijf Dordrecht en de POBD, hebben van 13 tot en met 31 december 2024 opnieuw de aandacht getrokken in de historische...