• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
08 juli 2025

Toeristische markt Recklinghausen

Afgelopen weekend, op 5 en 6 juli, vond in Recklinghausen de Westfaalse Hansetag plaats. Als partnerstad van Dordrecht ontving Recklinghausen een delegatie uit onze stad. Patricia Hoornaar van Dordrecht Marketing &...
Binnenstad
08 juli 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

De lekkerste dagen van het jaar komen eraan, dat heerlijke vakantiegevoel, of je nu in de stad blijft of op vakantie gaat. Kom in Italiaanse sferen in Bella Dordrecht! In het...
Luchtfoto Dordrecht
In de media
07 juli 2025

Uitgebreide reportage over Dordrecht

HISTORISCHE WASSERSTADT VOLLER GESCHICHTE, zo omschrijft journalist Frank Keil Dordrecht in zijn uitgebreide reportage over de stad. Begin juni bezocht Frank Keil van het Duitse culturele magazine: Popscene en de website...