Onze werkzaamheden

Het Evenementenbureau Dordrecht begeleidt de organisatoren van alle grotere buitenevenementen bij de aanvraag van hun evenementenvergunning. Het Evenementenbureau vervult een één loketfunctie voor alle vragen en wensen aan de gemeente Dordrecht rondom een evenement.

Daarbij vervullen de evenementencoördinatoren een intermediaire rol tussen diverse belanghebbenden, waaronder de organisatoren, bewoners, ondernemers, nood- en hulpdiensten en andere partijen die met een evenement in aanraking komen.

Teamleden Evenementenbureau

Evenementenbureau
Evenementencoördinator

Luciana Luca

maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
naar LinkedIn profiel
Evenementenbureau
Evenementencoördinator

Roxanne van Kooten

maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
naar LinkedIn profiel
Evenementenbureau
Evenementencoördinator

Tjeerd van Rossen

naar LinkedIn profiel
Evenementenbureau
Evenementencoördinator

Ton van der Kolk

maandag, dinsdag, woensdag en donderdagochtend