• Toerisme
  • 21 maart 2024

Extra aandacht voor Belgische bezoekers

Een warm welkom aan alle Belgen

Dat Dordrecht veel te bieden heeft wisten wij allang. Maar mede door de advertentie die wij afnamen in de groepsbrochure Een Dagje Uit en de mailing die daarop volgde, lijkt deze boodschap nu ook aan te slaan in België.

Steeds meer aanvragen vanuit België bereiken de afdeling groepsreserveringen om onze mooie stad te ontdekken. Dit is een veelbelovend begin en het zou geweldig zijn als we deze trend kunnen voortzetten om veel groepen in Dordrecht te mogen begroeten in 2024!

 

Paasvakantie Belgische toeristen
Speciaal voor de 14-daagse Paasvakantie van Belgische toeristen is er een korte campagne opgezet om meer bezoekers naar Dordrecht te trekken. Via social media berichten,  specifiek gericht op de Belgische markt wordt Dordrecht onder de aandacht gebracht met aantrekkelijke fotografie en aanbiedingen. De Belgische toeristen krijgen korting op diverse stadswandelingen, fietsroutes en instapwandelingen o.l.v. VVV gids in de Paasvakantie.

Bekijk de campagne pagina

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse...
Cultuur
25 juli 2024

Hét nieuwe cultuurkanaal van Dordrecht!

De gemeente Dordrecht, cultuurorganisaties uit Dordrecht en Dordrecht Marketing & Partners hebben de handen ineengeslagen om het diverse aanbod van de stad en cultuuragenda nog beter bekend te maken. Sinds het...
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...