• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
23 januari 2025

Winkelcampagne decembermaand

In december 2024 had Dordrecht Marketing & Partners een online winkelcampagne in samenwerking met DPG Media. Deze campagne had als doel om meer zichtbaarheid te creëren voor winkelen in Dordrecht. DPG...
Toerisme
14 januari 2025

Info 2025 voor website InDordrecht

De website InDordrecht.nl biedt bezoekers en inwoners inspiratie en informatie op het gebied van vrije tijd in de vorm van tips, nieuws, video’s, blogs en thema-pagina’s. Daarnaast bevat de website ook...
Toerisme
14 januari 2025

Groeps- en bedrijfsuitjes 2025

Met groot enthousiasme stellen wij onze nieuwe brochure voor, boordevol met de meest boeiende groeps- en bedrijfsuitjes in Dordrecht! In samenwerking met onze partners presenteren we opnieuw een gevarieerd en aantrekkelijk...