• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
24 januari 2023

Het water komt

De NTR heeft naar aanleiding van de 70e herdenking van de Watersnoodramp een vierdelige documentaireserie gemaakt onder de titel Het water komt. Presentator is Winfried Baijens. De vier documentaires brengen met...
Economie
10 januari 2023

Dordtse Informatie Markt

Op woensdag 1 februari zal er in de Kunstkerk een Dordtse Informatie Markt voor ondernemers plaatsvinden. Hier kunnen Dordtse ondernemers tussen 18.00u-21.00u informatie krijgen over o.a. herinrichting Spuiboulevard, hulp bij schulden,...
In de media
19 december 2022

Volg de lichtjes

In het artikel over ‘Winterse Gezelligheid’ in de Telegraaf van 16 december 2022 is de volgende tekst opgenomen: Volg de Lichtjes Sjaal om, muts op, wanten aan en wandelen maar. Trotseer...