• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
14 juli 2025

Kennismaking nieuwe burgemeester

Burgemeester Nanning Mol bracht vrijdag 11 juli een bezoek aan Dordrecht Marketing & Partners voor een nadere kennismaking met directeur Dave Geensen. Er werd gefocust op de opgave van de organisatie:...
Nieuws
08 juli 2025

Toeristische markt Recklinghausen

Afgelopen weekend, op 5 en 6 juli, vond in Recklinghausen de Westfaalse Hansetag plaats. Als partnerstad van Dordrecht ontving Recklinghausen een delegatie uit onze stad. Patricia Hoornaar van Dordrecht Marketing &...
Binnenstad
08 juli 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

De lekkerste dagen van het jaar komen eraan, dat heerlijke vakantiegevoel, of je nu in de stad blijft of op vakantie gaat. Kom in Italiaanse sferen in Bella Dordrecht! In het...