• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
15 februari 2024

Succesvolle Event Talk

Afgelopen donderdag, 8 februari 2024, vond de allereerste editie van Event Talk plaats! Deze informatieve avond werd georganiseerd door Gemeente Dordrecht, Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid en Dordrecht Marketing & Partners én evenementenorganisatoren...
Evenementen
08 februari 2024

Bomvolle evenementenkalender 2024

Ook dit jaar staat de stad weer bol van de evenementen. Vol trots presenteren wij de evenementenkalender 2024 van onze prachtige stad. De kalender toont een scala aan evenementen, festivals, activiteiten...
Corporate
29 januari 2024

Minisymposium evenementen

Vorige week vond in de Noorderkerk in Sneek het minisymposium ‘Súdwest-Fryslân, aan de slag met evenementen’ plaats. Tijdens deze avond was Gerben Baaij, directeur Dordrecht Marketing & Partners één van de...