• Nieuws
  • 14 februari 2023

Doe Dordrecht Kado social media

Nieuw: Doe Dordrecht Kado social media @DoeDordrechtKado

Dordrecht Marketing & Partners is bezig met het bereik van de Doe Dordrecht Kadobon te vergroten. Sinds een aantal weken heeft de Doe Dordrecht Kadobon een Instagram en Facebook pagina. Met deze accounts wordt de bon verder onder de aandacht gebracht bij consumenten, mogelijke nieuwe acceptanten en zakelijke klanten, met als doel meer verkopen en bekendheid te genereren. Met als gevolg dat meer mensen de bon inleveren bij lokale ondernemers.

We delen verschillende content op deze accounts, denk daarbij aan: voordelen van de bon, tips waar de bon ingeleverd kan worden en leuke (win)acties. Ook komt er een rubriek waarbij de ondernemers aan het woord komen. In deze rubriek gaan we langs bij acceptanten van de bon en is er ruimte om iets te vertellen over het bedrijf.

Blijf op de hoogte van de Doe Dordrecht kadobon en volg ons direct! @DoeDordrechtKado

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
14 september 2023

75 bijzondere monumenten openden hun deuren

De Open Monumentendagen zijn ieder jaar bij uitstek een mooi moment voor een breed publiek van bezoekers uit de stad, de regio en heel Nederland om de historische binnenstad van Dordrecht...
Nieuws
14 september 2023

Dordrecht in VAB-magazine

Dordrecht heeft een mooie Publireportage in de september-oktober editie van het VAB-magazine. De VAB is het Belgische equivalent van de ANWB en het VAB Magazine heeft gemiddeld 519.700 lezers per nummer....
Nieuws
14 september 2023

Waterexperience

Deze week is de campagne gestart van de digitale beleving NL Waterland 1.0 met name in Vlaanderen en Duitsland. Dordrecht Marketing & Partners is trots dat de jarenlange samenwerking met het...