• In de media
  • 20 april 2023

Nederland Waterland

Internationale campagne Nederland waterland

Sinds enkele jaren werkt Dordrecht Marketing & Partners samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme, o.a. voor de internationale campagne Nederland Waterland. In dit kader wordt lokaal samengewerkt met de Biesbosch en Kinderdijk.

De komende periode mogen we weer diverse internationale influencers en pers ontvangen. Daarnaast wordt ook de laatste hand gelegd aan de digitalisering van het aanbod. Binnenkort worden speciale drone opnames op en rond de iconische locaties opgenomen.
Deze opnames worden door het creatieve bureau Wij Doen Dingen verwerkt op interactieve kaarten waar bezoekers de locaties in vogelvlucht kunnen ervaren en geïnspireerd worden tot een daadwerkelijk bezoek.

De verwachting is dat de campagne eind mei live is en geïntegreerd in de website van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

Kijk voor meer info op www.holland.com

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
08 april 2024

Big Rivers winnaar Nationale Evenementenprijzen

Op 8 april 2024 zijn in Valkenburg de Nationale Evenementenprijzen uitgereikt. Big Rivers is dit jaar bekroond tot het Beste Publieksevenement van Nederland. En daar zijn we als Dordrecht natuurlijk enorm...
Cultuur
08 april 2024

Welkom op hét nieuwe cultuurkanaal van Dordrecht!

De gemeente Dordrecht, cultuurorganisaties uit Dordrecht en Dordrecht Marketing & Partners hebben de handen ineengeslagen om het diverse aanbod van de stad en cultuuragenda nog beter bekend te maken. Vanaf de...
Nieuws
08 april 2024

Havenbedrijf Rotterdam blijft Dordtse initiatieven ondersteunen

Op 4 april 2024 hebben het Havenbedrijf Rotterdam en Dordrecht Marketing & Partners een nieuw driejarig sponsorcontract getekend. De samenwerking tussen beide organisaties, die in 2017 startte, wordt daarmee opnieuw verlengd....