• In de media
  • 20 april 2023

Nederland Waterland

Internationale campagne Nederland waterland

Sinds enkele jaren werkt Dordrecht Marketing & Partners samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme, o.a. voor de internationale campagne Nederland Waterland. In dit kader wordt lokaal samengewerkt met de Biesbosch en Kinderdijk.

De komende periode mogen we weer diverse internationale influencers en pers ontvangen. Daarnaast wordt ook de laatste hand gelegd aan de digitalisering van het aanbod. Binnenkort worden speciale drone opnames op en rond de iconische locaties opgenomen.
Deze opnames worden door het creatieve bureau Wij Doen Dingen verwerkt op interactieve kaarten waar bezoekers de locaties in vogelvlucht kunnen ervaren en geïnspireerd worden tot een daadwerkelijk bezoek.

De verwachting is dat de campagne eind mei live is en geïntegreerd in de website van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

Kijk voor meer info op www.holland.com

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
14 juli 2025

Kennismaking nieuwe burgemeester

Burgemeester Nanning Mol bracht vrijdag 11 juli een bezoek aan Dordrecht Marketing & Partners voor een nadere kennismaking met directeur Dave Geensen. Er werd gefocust op de opgave van de organisatie:...
Nieuws
08 juli 2025

Toeristische markt Recklinghausen

Afgelopen weekend, op 5 en 6 juli, vond in Recklinghausen de Westfaalse Hansetag plaats. Als partnerstad van Dordrecht ontving Recklinghausen een delegatie uit onze stad. Patricia Hoornaar van Dordrecht Marketing &...
Binnenstad
08 juli 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

De lekkerste dagen van het jaar komen eraan, dat heerlijke vakantiegevoel, of je nu in de stad blijft of op vakantie gaat. Kom in Italiaanse sferen in Bella Dordrecht! In het...