• In de media
  • 20 april 2023

Nederland Waterland

Internationale campagne Nederland waterland

Sinds enkele jaren werkt Dordrecht Marketing & Partners samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme, o.a. voor de internationale campagne Nederland Waterland. In dit kader wordt lokaal samengewerkt met de Biesbosch en Kinderdijk.

De komende periode mogen we weer diverse internationale influencers en pers ontvangen. Daarnaast wordt ook de laatste hand gelegd aan de digitalisering van het aanbod. Binnenkort worden speciale drone opnames op en rond de iconische locaties opgenomen.
Deze opnames worden door het creatieve bureau Wij Doen Dingen verwerkt op interactieve kaarten waar bezoekers de locaties in vogelvlucht kunnen ervaren en geïnspireerd worden tot een daadwerkelijk bezoek.

De verwachting is dat de campagne eind mei live is en geïntegreerd in de website van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

Kijk voor meer info op www.holland.com

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Wonen
23 mei 2024

Gast in eigen stad

VVV Dordrecht organiseert ieder jaar in opdracht van de gemeente Dordrecht speciale kennismakingsmiddagen voor nieuwe inwoners van onze stad. Onder de noemer “Gast in Eigen Stad” worden deze nieuwe bewoners uitgenodigd...
Nieuws
23 mei 2024

de leukste video’s

In opdracht van Dordrecht Marketing & Partners gaat Vera Britt op pad in de binnenstad van Dordrecht. Zij maakt de leukste video’s met nieuws uit de stad, winkelinspiratie, horeca en meer....
Binnenstad
21 mei 2024

Nieuw Dordrecht Maggezien

De tweede editie van het Dordrecht Maggezien is uit! Boordevol inspiratie: update je garderobe naar de lente, genieten op het water, ontdek je eigen stad, proef de smaak van de lente...