• Corporate
  • 19 oktober 2023

ChatGPT en andere AI-tools toepassen?

Hoe pak je dat effectief aan?

Als Dordrecht Marketing en Partners vinden wij het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste (digitale) ontwikkelingen en ze ook toe te passen.

Collega Lotte woonde op 5 oktober een meet-up van Frankwatching over AI-content in de jaarbeurs bij. Hier leerde ze van 4 specialisten hoe je de beste prompts schrijft, wat de verschillende AI tools zijn, hoe je AI effectief toepast en waar er kansen en mogelijkheden liggen. Hoe pak je dat effectief aan? Welke processen, afdelingen en kanalen hebben het meeste baat bij AI?

In november gaan we met het marketingteam aan de slag om te bepalen hoe wij AI concreet kunnen inzetten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
29 april 2025

Aanmelden Sponsorbijdrage ‘Dordrecht & Water 2025’

De Sponsorbijdrageregeling ‘Dordrecht & Water’, een samenwerking tussen het Havenbedrijf Rotterdam en Dordrecht Marketing & Partners, is weer opengesteld. Dit jaar maken maar liefst 10 kleinere initiatieven (evenementen/activiteiten) kans op een...
Nieuws
14 april 2025

Vacature: HBO Stage Marketing & Communicatie

Dordrecht | 4-5 dagen per week | €450,- stagevergoeding  Zin in een stage waarbij je écht meedraait in een creatief marketingteam én Dordrecht op de kaart zet? Bij Dordrecht Marketing &...
Nieuws
03 april 2025

Afscheid in stijl voor Gerben Baaij

Voormalig directeur Gerben Baaij nam op 3 april afscheid van Dordrecht Marketing & Partners en de stad, volledig in zijn eigen kenmerkende stijl. In een volle zaal in het Energiehuis onder...