• Nieuws
  • 26 oktober 2021

Toerisme Nota aangeboden aan Kamercommissie

Vijftien Nederlandse destinatie- en citymarketingorganisaties bieden vandaag voorstellen voor een gezonde toekomst van het toerisme aan de Kamercommissie voor Economische Zaken & Klimaat aan. Wat is er nodig om toerisme en de vrijetijdssector toekomst bestendig te maken? Hoe benutten we optimaal de maatschappelijke, sociale en economische waarde van toerisme en bewaren we daarbij het evenwicht Tussen leefbaarheid en levendigheid? Het Nationaal Toerisme-transitieplan  biedt aanbevelingen en concrete voorstellen op vier belangrijke thema’s die helpen dat mogelijk te maken.

Het is belangrijk dat toerisme ook landelijk in de politiek de aandacht, erkenning, waardering en steun krijgt die het als belangrijke sector verdient. En daarmee nog beter haar bijdrage aan een prettige en duurzame samenleving kan leveren.

Dordrecht marketing en partners is één van de opstellers en ondertekenaars van het dit Nationaal Toerisme-transitieplan. Wij hopen dat dit een bijdrage levert aan een sterke, waardevolle en duurzame sector.

Bekijk hier het Whitepaper Bekijk hier het Persbericht

 

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse...
Cultuur
25 juli 2024

Hét nieuwe cultuurkanaal van Dordrecht!

De gemeente Dordrecht, cultuurorganisaties uit Dordrecht en Dordrecht Marketing & Partners hebben de handen ineengeslagen om het diverse aanbod van de stad en cultuuragenda nog beter bekend te maken. Sinds het...
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...