Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!
Van vrijdag 13 december tot en met dinsdag 31 december komt de binnenstad van Dordrecht sfeervol tot leven. De straten zijn prachtig versierd en de etalages stralen in het licht. Dit...
Op donderdag 7 november tekenden Hans Goossensen, concerndirecteur Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente Dordrecht, en Gerben Baaij, directeur/bestuurder van Dordrecht Marketing & Partners (DM&P) een meerjarencontract. Het contract heeft een...
Het gerenommeerde magazine Time Out heeft Dordrecht uitgeroepen tot een van de verborgen parels die je in 2025 niet mag missen. Dit nieuws is opgepikt door het Belgische dagblad Le Soir...
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Hier vragen we eenmalig je toestemming voor. Voor meer informatie over de cookies, over onze disclaimer. Klik hier
Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!