Met verschillende (landelijke) campagnes willen wij bereiken dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Zodat men nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!

Dordrecht, meer dan een stad

Ook in 2023 hebben we Dordrecht weer landelijk op de kaart gezet als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidde de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad!

Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.

Meer over de Landelijke Imagocampagne

Alle gezinsuitjes gebundeld

In aanloop naar de zomervakantie heeft Dordrecht Marketing & Partners een ‘kids campagne’ gelanceerd speciaal voor gezinnen in Dordrecht en de regio. We ontwikkelden een online platform dat alle gezinsuitjes in Dordrecht bundelt. Via www.indordrecht.nl/kids kunnen ouders, opa’s en oma’s en kinderen uit Dordrecht en omgeving nu eenvoudig alle kindvriendelijke activiteiten van Dordrecht vinden.

Op het platform worden thema-pagina’s aangeboden met tips en informatie over horeca met speelhoekjes, speeltuinen van openbare tot speeltuinverenigingen, waterpret in zwembaden en op het water, buitenspelen in de Biesbosch, culturele en actieve gezinsuitjes.  Na het lezen van alle informatie worden gezinnen voldoende geïnspireerd om er meerdere malen op uit te trekken in Dordrecht.

Meer over de Kidscampagne