Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en Utrecht. Dit platform is populair om op de hoogte te blijven van het nieuwe horeca-aanbod en de leukste plekken in de stad.
De Buik heeft een groot online en social mediabereik met meer dan 1,3 miljoen online bezoekers, meer dan 88.000 likes op Facebook en meer dan 50.000 volgers op Instagram. Door deze samenwerking krijgt Dordrecht een extra communicatiekanaal en vergroot het zijn bereik bij een interessante doelgroep: inwoners van groot Rotterdam die op zoek zijn naar verrassende en kwalitatieve horecalocaties.
Volgens De Buik heeft Dordrecht een prachtig horeca-aanbod met unieke plekken die je elders niet snel vindt. Het platform trekt duizenden maandelijkse bezoekers aan en heeft een groeiend aantal volgers op sociale media. Deze samenwerking biedt een uitgelezen kans om de diversiteit en charme van Dordrecht aan een breder publiek te presenteren.
Het doel van de samenwerking is om bezoekers van de site ook kennis te laten maken met de veelzijdigheid van Dordrecht. Naast een overzicht van geselecteerde horecalocaties zal Dordrecht Marketing & Partners hoogwaardige content en informatie over de stad verzorgen. Dit vormt een aanvulling op de reguliere campagnes van Dordrecht Marketing & Partners op het gebied van winkelen, horeca, cultuur en vrijetijdsbesteding.
Voor meer informatie:
Dordrecht Marketing & Partners
Danny den Braber, d.denbraber@dordrecht.nl , 06-26156773