• Nieuws
  • 28 oktober 2025

Najaarscampagne Cultuur in Dordrecht gestart

Op 24 oktober is de Najaarscampagne van Cultuur in Dordrecht van start gegaan. Deze campagne richt zich op mensen buiten Dordrecht en heeft als doel Dordrecht te positioneren als dé cultuurstad van Nederland.
De centrale boodschap luidt: Dordrecht biedt een groot en gevarieerd cultureel aanbod – en dat alles op loopafstand van elkaar.

De campagne-uitingen zijn gericht op millennials en aanpalende doelgroepen (25-50 jaar).
Hiervoor worden de volgende middelen ingezet:

  • Outdoor abri-campagne in het centrum van Rotterdam
  • Social media: Instagram, Facebook en Pinterest
  • Online advertenties via DPG Media (o.a. NU.nl, AD, enz.)

De campagne verwijst naar een speciale landingspagina. Bekijk landingspagina

Bereik in een paar dagen tijd
De teller van de landingspagina staat inmiddels al bijna op 83.000 weergaven en op 3.000 daadwerkelijke klikken. Op het platform Pinterest zijn een drietal ‘pins’ aangemaakt met verschillende campagnebeelden waarbij de pin ‘Dordrecht – jouw datespot!’ een groot aantal impressies en  kliks heeft opgeleverd.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Corporate
06 oktober 2025

Nieuwe medewerker Evenementenbureau

Per september ben ik gestart als Evenementencoördinator voor Dordrecht Marketing & Partners. Een aantal jaar geleden hebben de vele mooie evenementen en de prachtige binnenstad van Dordrecht mij naar Dordt getrokken....
Bezoekers VVV Dordrecht
Nieuws
29 september 2025

Vacature: VVV medewerker

WIJ ZOEKEN JOU! Voor de VVV winkel zijn we op zoek naar iemand die ons team komt versterken. Je houdt je bezig met verschillende taken. Je voorziet onze bezoekers van informatie...
Evenementen
23 september 2025

Dordtse Decembermarkt: schrijf je in!

In de Grotekerksbuurt en op de Groenmarkt waan je je op 13 en 14 december in een magisch winters decor. In een omgeving met historische straten, de sfeervol verlichte Grote Kerk...