Samen met diverse partners uit de stad werkt Dordrecht Marketing & Partners aan een sterk, herkenbaar en toekomstbestendig merk voor de stad. We werken hiervoor samen met partijen uit de culturele en toeristische sector maar ook maatschappelijk partijen, onderwijs, sport en werkgeversorganisaties leveren hun expertise en input voor een gedragen merk.
De realisatie van het merk gaat verder dan het maken een logo of slogan: het merk vertelt het verhaal van de stad, zichtbaar in identiteit, cultuur, talent en samenwerking. Het doel: een sterk merk Dordrecht dat bijdraagt aan een verbeterd imago en de aantrekkingskracht van de stad. Daarmee ondersteunen we partners in het bereiken van hun eigen doelstellingen, vergroten we de trots van inwoners en maken we Dordrecht aantrekkelijker voor talent, ondernemers en bezoekers.
Save the date: 8 december
Op 8 december presenteren we de eerste resultaten en de nieuwe merkpropositie. Deze datum is eigenlijk pas de start van de realisatie van het merk. Met 2030 als stip op de horizon bouwen we de komende jaren gezamenlijk aan een sterker merk met een passend imago voor Dordrecht die uitnodigt om in te wonen, werken en te ontdekken.
Dus Save the Date; 8 december 2025 van 15h30 tot 18h00. Programma en locatie volgen.