Burgemeester Nanning Mol bracht vrijdag 11 juli een bezoek aan Dordrecht Marketing & Partners voor een nadere kennismaking met directeur Dave Geensen. Er werd gefocust op de opgave van de organisatie: levendigheid, gastvrijheid en meer bekendheid geven aan het fraaie aanbod van Dordrecht.
De komende maanden gaat Dordrecht Marketing & Partners met diverse partijen uit de stad aan de slag met de doorontwikkeling van het merk Dordrecht en het uitbouwen van de samenwerking. Om met elkaar het verhaal van de stad uit te dragen. Online en ook met de VVV aan de Spuiboulevard wordt ingezet op een gastvrij welkom aan bezoekers.
Na afloop vond de veiligheidsschouw plaats in aanloop naar Big Rivers Festival 2025. Vertegenwoordigers van de veiligheidsdiensten, de organisatie van het Big Rivers Festival, Gemeente Dordrecht en het Evenementenbureau van Dordrecht Marketing & Partners kwamen samen om de festivalterreinen te beoordelen. Deze schouw is een essentieel onderdeel in de voorbereiding op het evenement. Daarbij staat één gezamenlijk doel centraal: een veilig, goed georganiseerd en zorgeloos festival voor alle bezoekers, medewerkers en artiesten.
Burgemeester Mol toonde bij deze schouw zijn betrokkenheid en onderstreepte daarmee ook het belang van het festival voor de stad. Nadat deze belangrijke stap werd gezet, werkte de organisatie toe naar de afrondende voorbereidingen om klaar te zijn voor een feestelijke en veilige aftrap van het Big Rivers festivalweekend! 🥳 🎭