Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!
In december 2024 had Dordrecht Marketing & Partners een online winkelcampagne in samenwerking met DPG Media. Deze campagne had als doel om meer zichtbaarheid te creëren voor winkelen in Dordrecht. DPG...
De website InDordrecht.nl biedt bezoekers en inwoners inspiratie en informatie op het gebied van vrije tijd in de vorm van tips, nieuws, video’s, blogs en thema-pagina’s. Daarnaast bevat de website ook...
Met groot enthousiasme stellen wij onze nieuwe brochure voor, boordevol met de meest boeiende groeps- en bedrijfsuitjes in Dordrecht! In samenwerking met onze partners presenteren we opnieuw een gevarieerd en aantrekkelijk...
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Hier vragen we eenmalig je toestemming voor. Voor meer informatie over de cookies, over onze disclaimer. Klik hier
Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!