• In de media
  • 21 juni 2023

Dordrecht | Meer dan een stad

Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.

Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.

Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!

De campagne is gerealiseerd in samenwerking met enkele partners als: Swendeline Ersilia  en DRIJF Dordrecht

 

Lees meer over de Landelijke Imagocampagne

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...
Nieuws
23 juli 2024

Citydressing in Dordrecht

Dordrecht Marketing & Partners zet zich in om de stad te promoten onder (potentiële) bewoners, bezoekers en bedrijven. Een belangrijk onderdeel hiervan is het visueel aantrekkelijk maken van de stad door...
Nieuws
23 juli 2024

Dordrecht kleurt geel

Op dinsdag 13 augustus is Dordrecht het startpunt voor de tweede etappe van dit prestigieuze evenement. Onze stad bereidt zich voor op deze historische dag en kleurt in rap tempo geel....