Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!
De Open Monumentendagen zijn ieder jaar bij uitstek een mooi moment voor een breed publiek van bezoekers uit de stad, de regio en heel Nederland om de historische binnenstad van Dordrecht...
Dordrecht heeft een mooie Publireportage in de september-oktober editie van het VAB-magazine. De VAB is het Belgische equivalent van de ANWB en het VAB Magazine heeft gemiddeld 519.700 lezers per nummer....
Deze week is de campagne gestart van de digitale beleving NL Waterland 1.0 met name in Vlaanderen en Duitsland. Dordrecht Marketing & Partners is trots dat de jarenlange samenwerking met het...
Ook dit jaar zet Dordrecht Marketing & Partners de stad weer landelijk op de kaart als verrassende stad, die zeker een bezoekje waard is! Want – zo luidt de pay-off van de campagne – : Dordrecht is meer dan een stad! Stadsdichter Swendeline Ersilia maakte voor deze campagne een mooi ‘spoken word’ verhaal over de stad, om er zo voor te zorgen dat mensen echt een ‘gevoel’ kunnen krijgen bij Dordrecht.
Komende weken is de campagne zichtbaar door heel Nederland. De wens was om naast een grootschalige online campagne, ook traditionele media in te zetten. We hebben gekozen voor een cross-mediale aanpak om zo de impact te vergroten. We combineren radio en snelwegmasten, waarbij de (meer dan 100) snelwegborden twee minuten voor of na de radiospot worden getoond, om zo de kans op herkenning en herhaling van de boodschap bij de doelgroep te vergroten. Op de radio zijn we te horen op Sublime en Radio 10. Hun luisteraars komen het meest overeen met onze doelgroep.
Wat willen we bereiken? Dat men Dordrecht door onze ogen leert kennen en een beter beeld van de stad krijgt. Nieuwsgierig wordt naar Dordrecht en dat er over de stad gesproken wordt. Dat we niet alleen (of juist niet) tijdens de grotere evenementen mensen van buiten de regio aantrekken, maar juist verspreid het hele jaar door. En misschien niet alleen voor een dag, maar een heel weekend. Want Dordrecht verdient het, vinden wij!