• Corporate
  • 19 oktober 2023

ChatGPT en andere AI-tools toepassen?

Hoe pak je dat effectief aan?

Als Dordrecht Marketing en Partners vinden wij het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste (digitale) ontwikkelingen en ze ook toe te passen.

Collega Lotte woonde op 5 oktober een meet-up van Frankwatching over AI-content in de jaarbeurs bij. Hier leerde ze van 4 specialisten hoe je de beste prompts schrijft, wat de verschillende AI tools zijn, hoe je AI effectief toepast en waar er kansen en mogelijkheden liggen. Hoe pak je dat effectief aan? Welke processen, afdelingen en kanalen hebben het meeste baat bij AI?

In november gaan we met het marketingteam aan de slag om te bepalen hoe wij AI concreet kunnen inzetten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
15 december 2025

Praatjesmaker in gesprek met Dave Geensen

In de rubriek ‘Praatjesmaker’ van Dordrecht.net ging Ferry Visser op bezoek bij Dave Geensen, sinds februari directeur bij Dordrecht Marketing & Partners. Het artikel is net voor de start van Dordtse...
In de media
13 december 2025

Pers- en influencer ontvangst

Vrijdagavond 12 december mochten we vertegenwoordigers van de toeristische pers en influencers verwelkomen. Tijdens deze avond maakten zij op een inspirerende manier kennis met de stad en haar toeristische aanbod. De...
Nieuws
08 december 2025

Dordrecht lanceert stadsmerk: ‘Het begint in Dordrecht’

Dordrecht heeft een nieuw stadsmerk en pay-off: ‘Het begint in Dordrecht’. Met als doel om Dordrecht sterker te profileren en is tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen ondernemers, organisaties en...