De decembermaand staat voor de deur en het is een belangrijke (en drukke) tijd voor ondernemers in Dordrecht. Daarom heeft Dordrecht Marketing & Partners twee campagnes opgezet om zowel de inwoners van Dordrecht als de regio te bereiken.
Bereikbaarheidscampagne
Samen met de gemeente Dordrecht en Zuid-Holland Bereikbaar hebben we een campagne gelanceerd die bezoekers aanmoedigt om aan de rand van de stad te parkeren of het openbaar vervoer te gebruiken. Reizigers kunnen profiteren van aantrekkelijke kortingen voor Q-Buzz en de Waterbus. Ook het parkeren in de Energiehuisgarage is voordelig, met gratis pendelbussen van en naar deze garage en Weeskinderendijk.
Via de online en social kanalen van de gemeente, en advertenties via het netwerk van InDordrecht wordt deze campagne gedeeld. Daarnaast krijgen ondernemers in de binnenstad deze week plattegronden met alle acties die deze maand gelden.
Winkelen en horeca in de stad
In de komende week wordt er via social media aandacht gevraagd voor het winkelen in de binnenstad en genieten in de horeca. Onder het motto ‘maak je verlanglijstje compleet en geniet van de knusse horeca’ worden de campagnes ingezet.
De advertenties verschijnen in de online netwerken van DPG Media (AD, Volkskrant, NU.nl) en worden als video verspreid binnen een straal van 20 km rondom Dordrecht. Het minimaal aantal impressies/vertoningen is 750.000. Ook worden deze advertenties ingezet binnen het social netwerk van InDordrecht ( (Facebook, Instagram, Pinterest en TikTok)).
Daarnaast wordt er iedere week een advertentie geplaatst in Dordt Centraal, met daarin weekendtips en een link naar de Dordtse Decemberdagen.
Met deze campagnes zorgen we ervoor dat Dordrecht deze decembermaand goed op de kaart staat en dragen we samen bij aan een succesvolle maand voor ondernemers en bezoekers.