• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
29 april 2025

Aanmelden Sponsorbijdrage ‘Dordrecht & Water 2025’

De Sponsorbijdrageregeling ‘Dordrecht & Water’, een samenwerking tussen het Havenbedrijf Rotterdam en Dordrecht Marketing & Partners, is weer opengesteld. Dit jaar maken maar liefst 10 kleinere initiatieven (evenementen/activiteiten) kans op een...
Nieuws
14 april 2025

Vacature: HBO Stage Marketing & Communicatie

Dordrecht | 4-5 dagen per week | €450,- stagevergoeding  Zin in een stage waarbij je écht meedraait in een creatief marketingteam én Dordrecht op de kaart zet? Bij Dordrecht Marketing &...
Nieuws
03 april 2025

Afscheid in stijl voor Gerben Baaij

Voormalig directeur Gerben Baaij nam op 3 april afscheid van Dordrecht Marketing & Partners en de stad, volledig in zijn eigen kenmerkende stijl. In een volle zaal in het Energiehuis onder...