• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
22 oktober 2024

Jaarlijks cultuurmagazine is verschenen

Het jaarlijks cultuurmagazine: Driemaal is Dordrecht ligt nu op meer dan 50 locaties in Dordrecht en 100 locaties in de Drechtsteden. In het magazine vind je o.a. een  plattegrond met alle...
Nieuws
24 september 2024

Vacature Directeur-Bestuurder Dordrecht Marketing & Partners

Ben jij een strategische leider met een passie voor citymarketing? Ben jij de bruggenbouwer die Dordrecht en de regio verder op de kaart zet? Dan zijn wij op zoek naar jou!...
Nieuws
24 september 2024

Kim – Marketeer

In de rubriek ‘In de spotlight’ zetten we één van onze medewerk(st)ers centraal. Zo geven wij een inkijkje in onze werkzaamheden op het gebied marketing, evenementen en informatieverstrekking. Deze keer is...