• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
02 december 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

In de winter is het héérlijk om behaaglijk binnen te zitten met een dekentje en kaarsjes, maar stiekem is het toch ook wel heel fijn om er op uit te trekken....
Nieuws
01 december 2025

Mooie ontvangst

Vanaf 5 december is de IJsbaan Dordrecht geopend voor het publiek. De locatie is dit jaar voor de deur van de VVV over de Spuihaven. Naast de ondersteuning vanuit ons Evenementenbureau...
Nieuws
01 december 2025

Merk Dordrecht

De afgelopen maanden heeft Dordrecht Marketing & Partners met tientallen Dordtenaren, organisaties en ondernemers gewerkt aan een nieuw merk van en voor de stad Dordrecht.  Tijdens een bijeenkomst op 8 december...