• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
28 oktober 2025

Najaarscampagne Cultuur in Dordrecht gestart

Op 24 oktober is de Najaarscampagne van Cultuur in Dordrecht van start gegaan. Deze campagne richt zich op mensen buiten Dordrecht en heeft als doel Dordrecht te positioneren als dé cultuurstad van Nederland. De...
Corporate
06 oktober 2025

Nieuwe medewerker Evenementenbureau

Per september ben ik gestart als Evenementencoördinator voor Dordrecht Marketing & Partners. Een aantal jaar geleden hebben de vele mooie evenementen en de prachtige binnenstad van Dordrecht mij naar Dordt getrokken....
Bezoekers VVV Dordrecht
Nieuws
29 september 2025

Vacature: VVV medewerker

WIJ ZOEKEN JOU! Voor de VVV winkel zijn we op zoek naar iemand die ons team komt versterken. Je houdt je bezig met verschillende taken. Je voorziet onze bezoekers van informatie...