• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
20 mei 2025

Johan de Witt 400

Het zal niemand ontgaan zijn dat Dordrecht dit jaar in het teken staat van het 400ste geboortejaar van Johan de Witt. Hij is een van de belangrijkste en bekendste politici uit...
Nieuws
20 mei 2025

Gast in eigen stad

Nieuwe inwoners van Dordrecht worden door het College van Burgemeester en Wethouders uitgenodigd voor het programma ‘Gast in eigen stad’. Tijdens dit programma worden zij ontvangen op het VVV-kantoor en maken...
Binnenstad
20 mei 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

Het is volop lente en dat betekent maar één ding: genieten! Er is weer veel nieuws uit de stad, van uitbreidingen tot nieuwe winkels én horeca. Shop mooie lente-items voor in...