• Nieuws
  • 03 september 2024

NS Dagje Uit in Dordrecht vernieuwd

Drie nieuwe blogs en vernieuwde NS stedengids

In augustus is de vernieuwde NS stedengids met drie nieuwe blogs voor een dagje uit in Dordrecht online gegaan. Dordrecht Marketing & Partners heeft de redactie voorzien van tips, informatie en beeldmateriaal als inspiratie om een aantal nieuwe thema-blogs samen te stellen.

De blogs ‘Dordrecht 24 uur vol cultuur, van de kunstkerk tot het Dordrechts Museum‘, ‘24 uur op pad in de Biesbosch bij Dordrecht‘ en ‘7 x bijzondere winkels in Dordrecht‘ geven de NS reizigers heel veel inspiratie voor een bezoek aan de stad.  In juni is een fotograaf van NS Dagje Uit op pad geweest in Dordrecht en heeft mooi beeldmateriaal verzameld. In combinatie met foto’s uit de Beeldbank Dordrecht zijn de genoemde blogs tot stand gekomen met een prachtig eindresultaat. Ze bieden voldoende inspiratie voor een dagje uit in de oudste stad van Holland aangevuld met tips voor een lekker bakje koffie, lunch,  diner en overnachtingsmogelijkheden. De NS reizigers kunnen door gebruik te maken van een OV-fiets of deelscooter ook de Biesbosch en de rest van Eiland van Dordrecht ontdekken.

Bekijk de pagina NS Dagje Uit Dordrecht

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
26 augustus 2025

Dordrecht in beeld bij contentmakers

Dordrecht zet zichzelf deze (na)zomer extra op de kaart met een grootschalige ­campagne met influencers. Diverse contentmakers, samen goed voor ruim 500.000 volgers en een nog hoger bereik, nemen hun publiek...
Evenementen
28 juli 2025

Oproep partners Dordtse Decemberdagen

In de afgelopen jaren heeft Dordrecht Marketing & Partners samen met het Binnenstadsbedrijf de Dordtse Decemberdagen georganiseerd. Een zeer gewaardeerd evenement voor bezoekers maar vooral ook voor Dordtenaren. Onderdelen van de...
Corporate
28 juli 2025

Kidscampagne groot succes

Met de start van de zomervakantie heeft Dordrecht Marketing & Partners een campagne speciaal voor gezinnen met kinderen gelanceerd. Het uitgangspunt van deze campagne is dat Dordrecht de perfecte stad is...