• Nieuws
  • 14 februari 2023

Doe Dordrecht Kado social media

Nieuw: Doe Dordrecht Kado social media @DoeDordrechtKado

Dordrecht Marketing & Partners is bezig met het bereik van de Doe Dordrecht Kadobon te vergroten. Sinds een aantal weken heeft de Doe Dordrecht Kadobon een Instagram en Facebook pagina. Met deze accounts wordt de bon verder onder de aandacht gebracht bij consumenten, mogelijke nieuwe acceptanten en zakelijke klanten, met als doel meer verkopen en bekendheid te genereren. Met als gevolg dat meer mensen de bon inleveren bij lokale ondernemers.

We delen verschillende content op deze accounts, denk daarbij aan: voordelen van de bon, tips waar de bon ingeleverd kan worden en leuke (win)acties. Ook komt er een rubriek waarbij de ondernemers aan het woord komen. In deze rubriek gaan we langs bij acceptanten van de bon en is er ruimte om iets te vertellen over het bedrijf.

Blijf op de hoogte van de Doe Dordrecht kadobon en volg ons direct! @DoeDordrechtKado

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
15 december 2025

Praatjesmaker in gesprek met Dave Geensen

In de rubriek ‘Praatjesmaker’ van Dordrecht.net ging Ferry Visser op bezoek bij Dave Geensen, sinds februari directeur bij Dordrecht Marketing & Partners. Het artikel is net voor de start van Dordtse...
In de media
13 december 2025

Pers- en influencer ontvangst

Vrijdagavond 12 december mochten we vertegenwoordigers van de toeristische pers en influencers verwelkomen. Tijdens deze avond maakten zij op een inspirerende manier kennis met de stad en haar toeristische aanbod. De...
Nieuws
08 december 2025

Dordrecht lanceert stadsmerk: ‘Het begint in Dordrecht’

Dordrecht heeft een nieuw stadsmerk en pay-off: ‘Het begint in Dordrecht’. Met als doel om Dordrecht sterker te profileren en is tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen ondernemers, organisaties en...