• In de media
  • 20 april 2023

Nederland Waterland

Internationale campagne Nederland waterland

Sinds enkele jaren werkt Dordrecht Marketing & Partners samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme, o.a. voor de internationale campagne Nederland Waterland. In dit kader wordt lokaal samengewerkt met de Biesbosch en Kinderdijk.

De komende periode mogen we weer diverse internationale influencers en pers ontvangen. Daarnaast wordt ook de laatste hand gelegd aan de digitalisering van het aanbod. Binnenkort worden speciale drone opnames op en rond de iconische locaties opgenomen.
Deze opnames worden door het creatieve bureau Wij Doen Dingen verwerkt op interactieve kaarten waar bezoekers de locaties in vogelvlucht kunnen ervaren en geïnspireerd worden tot een daadwerkelijk bezoek.

De verwachting is dat de campagne eind mei live is en geïntegreerd in de website van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

Kijk voor meer info op www.holland.com

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
19 november 2024

Dordtse Decemberdagen 2024

Van vrijdag 13 december tot en met dinsdag 31 december komt de binnenstad van Dordrecht sfeervol tot leven. De straten zijn prachtig versierd en de etalages stralen in het licht. Dit...
Nieuws
12 november 2024

Meerjarencontract Gemeente en DM&P

Op donderdag 7 november tekenden Hans Goossensen, concerndirecteur Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente Dordrecht, en Gerben Baaij, directeur/bestuurder van Dordrecht Marketing & Partners (DM&P) een meerjarencontract. Het contract heeft een...
Toerisme
12 november 2024

Dordrecht interessant voor Belgen en Fransen

Het gerenommeerde magazine Time Out heeft Dordrecht uitgeroepen tot een van de verborgen parels die je in 2025 niet mag missen. Dit nieuws is opgepikt door het Belgische dagblad Le Soir...