• In de media
  • 20 april 2023

Nederland Waterland

Internationale campagne Nederland waterland

Sinds enkele jaren werkt Dordrecht Marketing & Partners samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme, o.a. voor de internationale campagne Nederland Waterland. In dit kader wordt lokaal samengewerkt met de Biesbosch en Kinderdijk.

De komende periode mogen we weer diverse internationale influencers en pers ontvangen. Daarnaast wordt ook de laatste hand gelegd aan de digitalisering van het aanbod. Binnenkort worden speciale drone opnames op en rond de iconische locaties opgenomen.
Deze opnames worden door het creatieve bureau Wij Doen Dingen verwerkt op interactieve kaarten waar bezoekers de locaties in vogelvlucht kunnen ervaren en geïnspireerd worden tot een daadwerkelijk bezoek.

De verwachting is dat de campagne eind mei live is en geïntegreerd in de website van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

Kijk voor meer info op www.holland.com

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
08 december 2025

Dordrecht lanceert stadsmerk: ‘Het begint in Dordrecht’

Dordrecht heeft een nieuw stadsmerk en pay-off: ‘Het begint in Dordrecht’. Met als doel om Dordrecht sterker te profileren en is tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen ondernemers, organisaties en...
Binnenstad
02 december 2025

Nieuw Dordrecht Maggezien

In de winter is het héérlijk om behaaglijk binnen te zitten met een dekentje en kaarsjes, maar stiekem is het toch ook wel heel fijn om er op uit te trekken....
Nieuws
01 december 2025

Mooie ontvangst

Vanaf 5 december is de IJsbaan Dordrecht geopend voor het publiek. De locatie is dit jaar voor de deur van de VVV over de Spuihaven. Naast de ondersteuning vanuit ons Evenementenbureau...