• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
22 oktober 2024

Jaarlijks cultuurmagazine is verschenen

Het jaarlijks cultuurmagazine: Driemaal is Dordrecht ligt nu op meer dan 50 locaties in Dordrecht en 100 locaties in de Drechtsteden. In het magazine vind je o.a. een  plattegrond met alle...
Nieuws
24 september 2024

Vacature Directeur-Bestuurder Dordrecht Marketing & Partners

Ben jij een strategische leider met een passie voor citymarketing? Ben jij de bruggenbouwer die Dordrecht en de regio verder op de kaart zet? Dan zijn wij op zoek naar jou!...
Nieuws
24 september 2024

Kim – Marketeer

In de rubriek ‘In de spotlight’ zetten we één van onze medewerk(st)ers centraal. Zo geven wij een inkijkje in onze werkzaamheden op het gebied marketing, evenementen en informatieverstrekking. Deze keer is...