• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
23 januari 2025

Winkelcampagne decembermaand

In december 2024 had Dordrecht Marketing & Partners een online winkelcampagne in samenwerking met DPG Media. Deze campagne had als doel om meer zichtbaarheid te creëren voor winkelen in Dordrecht. DPG...
Toerisme
14 januari 2025

Info 2025 voor website InDordrecht

De website InDordrecht.nl biedt bezoekers en inwoners inspiratie en informatie op het gebied van vrije tijd in de vorm van tips, nieuws, video’s, blogs en thema-pagina’s. Daarnaast bevat de website ook...
Toerisme
14 januari 2025

Groeps- en bedrijfsuitjes 2025

Met groot enthousiasme stellen wij onze nieuwe brochure voor, boordevol met de meest boeiende groeps- en bedrijfsuitjes in Dordrecht! In samenwerking met onze partners presenteren we opnieuw een gevarieerd en aantrekkelijk...