• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
24 juni 2025

Vacature: Evenementencoördinator Dordrecht

Krijg jij energie van evenementen en ben je in staat om zowel projectmatig als in teamverband te werken? Dan ben jij wellicht de persoon waar wij naar op zoek zijn om...
Evenementen
16 juni 2025

Onvergetelijk festivalweekend

Dordrecht heeft afgelopen weekend een onvergetelijk festivalweekend gevierd met 30 jaar Wantijpop en de 7e editie van Wantijlive! Vanuit het Evenementenbureau Dordrecht hebben wij de organisatie ondersteuning geboden op het gebied...
Nieuws
04 juni 2025

Dordrecht en Water: Inspirerende initiatieven ontvangen €2.500 subsidie

Op dinsdag 3 juni maakte Dave Geensen, directeur Dordrecht Marketing & Partners, samen met Bram Voncken (Havenbedrijf Rotterdam) de winnaars bekend van de jaarlijkse sponsorbijdrage van €2.500 binnen het programma Dordrecht...