• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
15 december 2025

Praatjesmaker in gesprek met Dave Geensen

In de rubriek ‘Praatjesmaker’ van Dordrecht.net ging Ferry Visser op bezoek bij Dave Geensen, sinds februari directeur bij Dordrecht Marketing & Partners. Het artikel is net voor de start van Dordtse...
In de media
13 december 2025

Pers- en influencer ontvangst

Vrijdagavond 12 december mochten we vertegenwoordigers van de toeristische pers en influencers verwelkomen. Tijdens deze avond maakten zij op een inspirerende manier kennis met de stad en haar toeristische aanbod. De...
Nieuws
08 december 2025

Dordrecht lanceert stadsmerk: ‘Het begint in Dordrecht’

Dordrecht heeft een nieuw stadsmerk en pay-off: ‘Het begint in Dordrecht’. Met als doel om Dordrecht sterker te profileren en is tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen ondernemers, organisaties en...