• Binnenstad
  • 25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

De binnenstad in het zonnetje

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse doelgroepen en met verschillende thema’s. Er zijn speciale versies gemaakt voor  jongeren, stelletjes, gezinnen en 55 plussers.

De focus van de campagne ligt op de regio, met de campagne informeren we regiobewoners om als zomeruitje vooral ook in de regio te blijven en een dagje Dordrecht te bezoeken. De campagne heeft tot nu toe ruim 55.000 unieke bezoekers in de regio bereikt met in totaal 240.000 weergaven. Per doelgroep waren de resultaten verschillend, hoe ouder de doelgroep hoe langer men de advertentie bekeek en hoe hoger het klick-percentage was. Deze resultaten zijn in lijn met de regulier klick-gedrag. Aan de hand van de resultaten en de lering hieruit zullen we in het najaar een vervolgcampagne starten.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
28 oktober 2025

Najaarscampagne Cultuur in Dordrecht gestart

Op 24 oktober is de Najaarscampagne van Cultuur in Dordrecht van start gegaan. Deze campagne richt zich op mensen buiten Dordrecht en heeft als doel Dordrecht te positioneren als dé cultuurstad van Nederland. De...
Corporate
06 oktober 2025

Nieuwe medewerker Evenementenbureau

Per september ben ik gestart als Evenementencoördinator voor Dordrecht Marketing & Partners. Een aantal jaar geleden hebben de vele mooie evenementen en de prachtige binnenstad van Dordrecht mij naar Dordt getrokken....
Bezoekers VVV Dordrecht
Nieuws
29 september 2025

Vacature: VVV medewerker

WIJ ZOEKEN JOU! Voor de VVV winkel zijn we op zoek naar iemand die ons team komt versterken. Je houdt je bezig met verschillende taken. Je voorziet onze bezoekers van informatie...