• Binnenstad
  • 22 augustus 2022

Interactieve etalage

Ook een interactieve etalage tijdens de Dordtse Decemberdagen?

Je denkt er in de zomer niet direct aan maar Dordrecht Marketing & Partners en de POBD zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor de Dordtse Decemberdagen, dit jaar van 9 december t/m 8 januari 2023.

Om ondernemers in de binnenstad nog meer te laten profiteren van de bezoekers aan de stad staat er ook een speciale, interactieve winkelwandelroute gepland.
Tijdens winkeltijden en tot 23h00 in de avond kunnen bezoekers een route lopen langs diverse winkels (op 20 locaties wordt gericht) met interactieve etalages. Via een druk op een touchpad kan men een element in de etalage activeren; denk hierbij bijvoorbeeld aan een mini lichtshow, een kerstman die gaat bewegen, een treintje dat gaat rijden, een video die gaat afspelen of een sfeervol kerstlied. Alles in het thema: Dordrecht in historische sferen!

Deze winkeliers kunnen meedoen
Maar daarbij hebben we natuurlijk de hulp van Dordtse winkeliers nodig! We zijn op zoek naar enthousiaste ondernemers die willen meedoen aan deze route en kunnen voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • voor 1 september akkoord kunnen geven;
  • minimaal 1 m2 van de etalage beschikbaar kunnen stellen;
  • deze ruimte van 9 december tot 8 januari beschikbaar hebben. (Let op direct na Sinterklaas moet het ingericht worden);
  • elektriciteit ter beschikking kunnen stellen;
  • bij voorkeur gevestigd zijn in het werkgebied van de POBD;
  • een financiële bijdrage kunnen leveren voor het thematisch inrichten van de etalage, we schatten €250. (De kosten voor de techniek en marketing worden gedekt vanuit het project)

Bij voldoende deelnemende partijen wordt deze activiteit toegevoegd aan het programma van de Dordtse Decemberdagen. Half september willen we hierover een definitief besluit nemen. De ingeschreven bedrijven ontvangen uiteraard een bericht.
Bent je ondernemer in de binnenstad en wil je meedoen? Schrijf je in via deze link>

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
25 juli 2024

Zomercampagne Dordrecht

Naast het Dordrecht Maggezien is Dordrecht Marketing & Partners deze zomer ook een campagne via social media gestart. Op Facebook en Instagram zijn er diverse uitingen te zien, gericht op diverse...
Cultuur
25 juli 2024

Hét nieuwe cultuurkanaal van Dordrecht!

De gemeente Dordrecht, cultuurorganisaties uit Dordrecht en Dordrecht Marketing & Partners hebben de handen ineengeslagen om het diverse aanbod van de stad en cultuuragenda nog beter bekend te maken. Sinds het...
Nieuws
23 juli 2024

Start samenwerking met horecaplatform “De Buik”

Dordrecht Marketing & Partners heeft een nieuwe samenwerking gestart met het horecaplatform www.debuik.nl. De Buik, oorspronkelijk uit Rotterdam, heeft zich de afgelopen jaren uitgebreid naar andere grote steden zoals Amsterdam en...