Dit najaar lanceren we de nieuwe campagne Dordrecht vol verhalen — een ode aan de stad en haar mensen. In deze campagne laten we zien hoe water, natuur en historie samenkomen.
Via InDordrecht.nl/vol-verhalen ontdekken bewoners en bezoekers de stad door de ogen van:
- DJ Syllie, die je meeneemt door de binnenstad vol creatieve energie, verborgen hofjes en levendige hotspots.
- Anne en haar gezin, die de rust en natuur van de Biesbosch beleven.
- Maarten, die vanaf het water laat zien hoe het rivierenlandschap Dordrecht gevormd heeft.
Elk verhaal heeft een eigen wandelroute met een audiotour.
Campagneaanpak
De campagne wordt breed uitgerold, met een sterke mix van offline en online middelen. De focus ligt op potentiële bezoekers buiten Dordrecht, maar de verhalen worden ook onder bewoners gepromoot via lokale middelen.
Outdoorcampagne
Denk aan abri’s en digitale schermen in omliggende steden om bezoekers te trekken naar Dordrecht. Waarvan twee ‘aangeklede’ abri’s met verlichting en paraplu, bij de Markthal Rotterdam en in het centrum van Breda. Waar je ‘cozy kunt schuilen’ en luisteren naar een Dordts verhaal.
- Onlinecampagne via Instagram, TikTok, Facebook Pinterest en DPG Media
Sfeerbeelden en video’s worden ingezet om potentiële bezoekers een beeld te geven van Dordrecht. Gebruikers worden doorverwezen naar de website om inspiratie op te doen voor hun bezoek aan Dordrecht.
Dordrecht vol verhalen