• Nieuws
  • 22 augustus 2022

Succesvolle Imagocampagne

Succesvolle Imagocampagne

Na twee jaar tegenslag door Corona is Dordrecht Marketing & Partners dit voorjaar weer gestart met een landelijke imagocampagne. Na een periode met meer focus op de stad en regio was dit hét moment om Dordrecht nog beter op de kaart te zetten als dé stad voor een verrassende stedentrip in eigen land en vanuit Vlaanderen.

Dordrecht: een verrassende bestemming voor een weekendje weg
In de afgelopen 2 jaar hebben bezoekers geleerd dat in Nederland vele mooie steden te bezoeken zijn. De grote bekende bestemmingen worden ingeruild voor unieke, onontdekte plekjes. Het doel van deze campagne was dan ook: het nog beter bekendmaken van Dordrecht als de perfecte stad voor een verrassende stedentrip. Niet te groot, gewoon gezellig en authentiek.

Evaluatie en vooruitblik
Lees hier de evaluatie van de voorjaarscampagne. Je kunt hierin meer lezen over de doelgroepen, ingezette middelen en resultaten.
In het najaar zal een tweede landelijke campagne volgen. Voor elke campagne belichten we een aantal thema’s die goed aansluiten bij de gekozen doelgroep.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
19 november 2024

Dordtse Decemberdagen 2024

Van vrijdag 13 december tot en met dinsdag 31 december komt de binnenstad van Dordrecht sfeervol tot leven. De straten zijn prachtig versierd en de etalages stralen in het licht. Dit...
Nieuws
12 november 2024

Meerjarencontract Gemeente en DM&P

Op donderdag 7 november tekenden Hans Goossensen, concerndirecteur Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente Dordrecht, en Gerben Baaij, directeur/bestuurder van Dordrecht Marketing & Partners (DM&P) een meerjarencontract. Het contract heeft een...
Toerisme
12 november 2024

Dordrecht interessant voor Belgen en Fransen

Het gerenommeerde magazine Time Out heeft Dordrecht uitgeroepen tot een van de verborgen parels die je in 2025 niet mag missen. Dit nieuws is opgepikt door het Belgische dagblad Le Soir...