• Nieuws
  • 02 juli 2019

Fine Art Connoisseur Magazine uit de USA onder de indruk van Dordrecht

Eindredacteur Peter Trippi heeft naar aanleiding van de Gouden Eeuw en de Nederlandse schilderkunst een bezoek gebracht aan een aantal steden in Nederland. In het voorjaar heeft hij een bezoek gebracht aan Dordrecht en in de meest recente uitgave van het kunsttijdschrift Fine Art Connoisseur Magazine steekt hij de loftrompet over de stad.

Het artikel gaat ondermeer over het historische centrum, dat volgens Trippi ‘onverwacht mooi en onbedorven is’. Ook het Dordrechts Museum krijgt speciale aandacht.

Discovering the Dutch Golden Age, off the beaten track

Dordrecht Marketing werkt al enkele jaren nauw samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme. In het kader van de Gouden Eeuw is deze samenwerking, met medewerking van het Dordrechts Museum, geïntensiveerd. Het Dordrechts Museum haakt mede aan vanwege de grote Cuyp tentoonstelling die eind 2020 plaatsvindt.

U kunt hier het gehele artikel Destination Netherlands nalezen.

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
14 april 2021

Pleidooi voor Toerisme paragraaf in het regeerakkoord

Vijftien organisaties, waaronder Dordrecht Marketing & Partners, bieden informateur Herman Tjeenk Willink vandaag gezamenlijk een actieplan aan. Daarin pleiten ze voor een landelijk toerismeplan dat moet bijdragen aan de wederopbouw van...
Lepeltje Lepeltje
Corporate
19 maart 2021

Vacature: Evenementencoördinator Dordrecht

Dordrecht is een prachtige stad met een historisch centrum en een bijzonder cultureel aanbod, die bezoekers een kijkje biedt in de geschiedenis van Holland. Dordrecht Marketing & Partners is een onafhankelijke...
intree buiten
Corporate
05 maart 2021

Bereikbaarheid ten tijde van Corona

In verband met de geldende corona-maatregelen is het contact met de medewerkers van Dordrecht Marketing & Partners anders dan u gewend bent. De VVV-balies in Dordrecht, Gorinchem en Hoeksche Waard zijn...