• Nieuws
  • 02 juli 2019

Fine Art Connoisseur Magazine uit de USA onder de indruk van Dordrecht

Eindredacteur Peter Trippi heeft naar aanleiding van de Gouden Eeuw en de Nederlandse schilderkunst een bezoek gebracht aan een aantal steden in Nederland. In het voorjaar heeft hij een bezoek gebracht aan Dordrecht en in de meest recente uitgave van het kunsttijdschrift Fine Art Connoisseur Magazine steekt hij de loftrompet over de stad.

Het artikel gaat ondermeer over het historische centrum, dat volgens Trippi ‘onverwacht mooi en onbedorven is’. Ook het Dordrechts Museum krijgt speciale aandacht.

Discovering the Dutch Golden Age, off the beaten track

Dordrecht Marketing werkt al enkele jaren nauw samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme. In het kader van de Gouden Eeuw is deze samenwerking, met medewerking van het Dordrechts Museum, geïntensiveerd. Het Dordrechts Museum haakt mede aan vanwege de grote Cuyp tentoonstelling die eind 2020 plaatsvindt.

U kunt hier het gehele artikel Destination Netherlands nalezen.

 

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Evenementen
31 augustus 2021

Aanmeldformulier Evenementenkalender 2022

Bent u van plan om in 2022 een evenement in Dordrecht te organiseren? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan het aan het evenementenbureau. Jaarlijks maken zij een overzicht van...
Nieuws
12 augustus 2021

Nielson nieuwe interactieve gids voor Dordrecht

Dordrecht Marketing & Partners heeft in samenwerking met singer-songwriter Nielson en Chateau een nieuwe interactieve video gerealiseerd om het bezoekers en bewoners nog makkelijker te maken om de mooiste plekjes in de...
Corporate
22 juli 2021

Vacature: Campagne Marketeer gezocht!

Dordrecht, bijzonder dichtbij: op deze manier profileren we de stad en verleiden we bezoekers en bewoners om al het moois wat Dordrecht te bieden heeft te komen (her)ontdekken. En wij van...