• Nieuws
  • 21 augustus 2020

Dordrecht Marketing trotse partner “In de Museumtuin”

Dordrecht is natuurlijk een echte evenementenstad. Ook in corona-tijd!

Onze organisatie is er trots op dat we als marketingpartner betrokken zijn bij het evenement: In de Museumtuin. Een samenwerkingsverband tussen de organisator BOD events, het Dordrechts Museum, Kunstmin en Bibelot heeft er voor gezorgd dat binnen twee weken tijd een volledig corona-proof festival is gerealiseerd. Dordrecht Marketing is binnen dit traject verantwoordelijk geweest voor de coördinatie van de marketing.

Binnen deze korte periode is de huisstijl gerealiseerd, een promotieplan opgesteld, website gerealiseerd en een volledige social media en outdoor-campagne uitgevoerd. Uiteindelijk resultaat, een volledig uitverkocht programma van 15 concerten, en dat binnen een tijdsbestek van een uur.

Kijk op www.indemuseumtuin.nl voor meer info.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Corporate
22 juli 2021

Vacature: Campagne Marketeer gezocht!

Dordrecht, bijzonder dichtbij: op deze manier profileren we de stad en verleiden we bezoekers en bewoners om al het moois wat Dordrecht te bieden heeft te komen (her)ontdekken. En wij van...
Evenementen
16 juli 2021

Dordrecht óók evenementenstad tijdens Corona

Ondanks de onzekere tijden en de steeds veranderende maatregelen die de COVID-pandemie met zich meebrengt, hebben er gelukkig toch evenementen doorgang kunnen vinden in Dordrecht. Zo vonden er tijdens het Bachfestival...
Evenementen
10 juni 2021

De Dordtse Decemberdagen vervangen opnieuw de Kerstmarkt Dordrecht

De feestmaand december krijgt in Dordrecht ook dit jaar een bijzondere uitstraling. Onder de noemer Dordtse Decemberdagen zijn er verschillende activiteiten om de binnenstad extra sfeer te geven. Het is de...