• Nieuws
  • 21 augustus 2020

Dordrecht Marketing trotse partner “In de Museumtuin”

Dordrecht is natuurlijk een echte evenementenstad. Ook in corona-tijd!

Onze organisatie is er trots op dat we als marketingpartner betrokken zijn bij het evenement: In de Museumtuin. Een samenwerkingsverband tussen de organisator BOD events, het Dordrechts Museum, Kunstmin en Bibelot heeft er voor gezorgd dat binnen twee weken tijd een volledig corona-proof festival is gerealiseerd. Dordrecht Marketing is binnen dit traject verantwoordelijk geweest voor de coördinatie van de marketing.

Binnen deze korte periode is de huisstijl gerealiseerd, een promotieplan opgesteld, website gerealiseerd en een volledige social media en outdoor-campagne uitgevoerd. Uiteindelijk resultaat, een volledig uitverkocht programma van 15 concerten, en dat binnen een tijdsbestek van een uur.

Kijk op www.indemuseumtuin.nl voor meer info.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
03 mei 2021

Allround marketeer met specialisatie online & social gezocht!

Dordrecht is een prachtige stad met een historisch centrum en een bijzonder cultureel aanbod, die bezoekers een kijkje biedt in de geschiedenis van Holland. Een levendige en dynamische stad met een...
Nieuws
14 april 2021

Pleidooi voor Toerisme paragraaf in het regeerakkoord

Vijftien organisaties, waaronder Dordrecht Marketing & Partners, bieden informateur Herman Tjeenk Willink vandaag gezamenlijk een actieplan aan. Daarin pleiten ze voor een landelijk toerismeplan dat moet bijdragen aan de wederopbouw van...
Lepeltje Lepeltje
Corporate
19 maart 2021

Vacature: Evenementencoördinator Dordrecht

Dordrecht is een prachtige stad met een historisch centrum en een bijzonder cultureel aanbod, die bezoekers een kijkje biedt in de geschiedenis van Holland. Dordrecht Marketing & Partners is een onafhankelijke...