• Nieuws
  • 21 augustus 2020

Dordrecht Marketing trotse partner “In de Museumtuin”

Dordrecht is natuurlijk een echte evenementenstad. Ook in corona-tijd!

Onze organisatie is er trots op dat we als marketingpartner betrokken zijn bij het evenement: In de Museumtuin. Een samenwerkingsverband tussen de organisator BOD events, het Dordrechts Museum, Kunstmin en Bibelot heeft er voor gezorgd dat binnen twee weken tijd een volledig corona-proof festival is gerealiseerd. Dordrecht Marketing is binnen dit traject verantwoordelijk geweest voor de coördinatie van de marketing.

Binnen deze korte periode is de huisstijl gerealiseerd, een promotieplan opgesteld, website gerealiseerd en een volledige social media en outdoor-campagne uitgevoerd. Uiteindelijk resultaat, een volledig uitverkocht programma van 15 concerten, en dat binnen een tijdsbestek van een uur.

Kijk op www.indemuseumtuin.nl voor meer info.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
12 januari 2022

Dordrecht wordt Antwerpen

Dordrecht wordt Antwerpen! Het bestuur van de POBD (Promotie Ondernemers Binnenstad Dordrecht) is woensdag 12 januari een actie gestart. Heel veel straten in de binnenstad veranderen in Antwerpen. De boodschap van...
Nieuws
23 november 2021

Dordrecht in top 10 van meest aantrekkelijke gemeenten

Dordrecht stijgt door in de lijst van meest aantrekkelijke gemeenten om in te wonen. In de nieuwste ‘Atlas van Gemeenten’ staat Dordt met stip op de zevende plek. Vorig jaar moest...
Nieuws
26 oktober 2021

Toerisme Nota aangeboden aan Kamercommissie

Vijftien Nederlandse destinatie- en citymarketingorganisaties bieden vandaag voorstellen voor een gezonde toekomst van het toerisme aan de Kamercommissie voor Economische Zaken & Klimaat aan. Wat is er nodig om toerisme en...