• Nieuws
  • 11 december 2020

Corona- Update: Shop lokaal

Dordrecht Marketing & Partners lanceert digitaal warenhuis met online aanbod van winkeliers en horeca

De nieuwe maatregelen rondom Corona zijn hard aangekomen bij de detailhandel en eerder al bij de horeca. In samenwerking met de POBD (Promotie Ondernemers Binnenstad Dordrecht) en de gemeente is daarom een campagne opgestart om het bedrijfsleven een steuntje in de rug te geven.

Met de campagne willen we inwoners van de stad en regio tonen dat men online ook lokaal heel goed terecht kan. Met de “slogan”: ook digitaal shop je lokaal! en een speciale website verleiden we de bewoners om ook online hun kerstinkopen lokaal te doen. Bijkomend voordeel voor de consument is dat de lokale ondernemers ook vaak dezelfde dag (persoonlijk) de bestelling komen afleveren.

Binnen de campagne worden ook de speciale Kerstmenu’s van de Dordtse horeca overzichtelijk bij elkaar gebracht.

Het online warenhuis en het aanbod van Kerstmenu’s is terug te vinden op de website www.shoplokaaldordrecht.nl

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Nieuws
03 mei 2021

Allround marketeer met specialisatie online & social gezocht!

Dordrecht is een prachtige stad met een historisch centrum en een bijzonder cultureel aanbod, die bezoekers een kijkje biedt in de geschiedenis van Holland. Een levendige en dynamische stad met een...
Nieuws
14 april 2021

Pleidooi voor Toerisme paragraaf in het regeerakkoord

Vijftien organisaties, waaronder Dordrecht Marketing & Partners, bieden informateur Herman Tjeenk Willink vandaag gezamenlijk een actieplan aan. Daarin pleiten ze voor een landelijk toerismeplan dat moet bijdragen aan de wederopbouw van...
Lepeltje Lepeltje
Corporate
19 maart 2021

Vacature: Evenementenco├Ârdinator Dordrecht

Dordrecht is een prachtige stad met een historisch centrum en een bijzonder cultureel aanbod, die bezoekers een kijkje biedt in de geschiedenis van Holland. Dordrecht Marketing & Partners is een onafhankelijke...