Nieuwe Haven, Lange IJzerenbrug
  • Nieuws
  • 01 februari 2021

Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is

"Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is"

“Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is” zegt Gerben Baaij, directeur Dordrecht Marketing & Partners. En hij vervolgt: “De vrijetijdssector heeft een belangrijke eigen intrinsieke waarde, economisch, sociaal en maatschappelijk, voor bedrijven, bewoners en bezoekers”. Lees hier het interview dat Gerben heeft gehad met het Kennisnetwek Destinatie Nederland.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
In de media
20 maart 2023

Riviercruises komen weer

Kinderdijk verwacht dit jaar rond de negenhonderd riviercruiseschepen. Daarmee is het aantal weer bijna op het niveau van vóór corona, toen ruim achthonderd schepen aanmeerden. Ook in Dordrecht komt het cruisetoerisme...
Evenementen
01 maart 2023

Sponsorbijdrageregeling ‘Dordrecht & Water’ opnieuw van start

Het Havenbedrijf Rotterdam (HbR) beheert de zeehaven in Dordrecht. Sinds 2017 heeft HbR met Dordrecht Marketing & Partners een sponsorovereenkomst om de maatschappelijke betrokkenheid van HbR in Dordrecht te onderstrepen.   Het...
In de media
27 februari 2023

Dordrecht als tip op HLN.Be

De website Het Laatste Nieuws (HLN.be) van onze zuiderburen België is een goedbezochte nieuws website. De sociale media accounts hebben een groot bereik met 199.000 volgers op Instagram en 995.000 op...