Nieuwe Haven, Lange IJzerenbrug
  • Nieuws
  • 01 februari 2021

Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is

"Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is"

“Corona heeft in heel Nederland wel laten zien hoe onmisbaar de vrijetijdseconomie is” zegt Gerben Baaij, directeur Dordrecht Marketing & Partners. En hij vervolgt: “De vrijetijdssector heeft een belangrijke eigen intrinsieke waarde, economisch, sociaal en maatschappelijk, voor bedrijven, bewoners en bezoekers”. Lees hier het interview dat Gerben heeft gehad met het Kennisnetwek Destinatie Nederland.

Gerelateerde artikelen

Bekijk alle actualiteiten
Binnenstad
24 november 2022

Toolkit Dordtse December Dagen

Van 9 december t/m 8 januari is het weer tijd voor de Dordtse December Dagen. Naast de lichtjestour van Dwaalspoor is het programma dit jaar completer dan ooit tevoren: Winterpleinen met...
Toerisme
10 november 2022

Succesvolle najaarscampagne

Na een succesvolle voorjaarscampagne, is Dordrecht Marketing & Partners dit najaar gestart met een landelijke imagocampagne. ‘Dordrecht (her)ontdekken’ is dit keer het thema voor deze landelijke najaarscampagne. In Dordrecht kun je blijven...
Evenementen
08 november 2022

Extra exposure tijdens Dordtse Decemberdagen

De Dordtse Decemberdagen komen er weer aan en dit jaar wordt het nog indrukwekkender dan vorig jaar. Van 9 december t/m 8 januari wordt de stad prachtig aangelicht en zijn er...